RSS

SÍRFELIRAT

08 feb

„Volt valaki: unott és fáradt,
beteg, merengő, szüntelen.
Csak néha fogták meg a lázak.
Nem ismered?” – Nem ismerem. –

„Volt valaki: keresett egyre
és soha semmit nem talált.
Azért vált egyre könnyesebbre,
azért szerette a halált,
azért volt minden álma, vágya
a semmi és végtelen!
Mintha most is előttem állna…
Nem ismered?” – Nem ismerem. –

„Most már halott. A sírkövére,
kért, írj te néhány mondatot.
Talán emlékszel a nevére…
Remélte, hogy meghallod.”

– Jó. Ráírom: Én: aki voltam.
Meghaltam. Elvégeztetett.
Halál voltam, jobb nekem holtan.
Megismertem az életet,
a Krisztust. Éljen Ő helyettem.
Testem, lelkem reáhagyom.
Legyen Ő minden mindenekben.
– Jó lesz-e így?
„Jó lesz nagyon.”

Túrmezei Erzsébet

 
 

Címkék: , ,

Vélemény, hozzászólás?

 
