RSS

EGY TANÍTVÁNY A KERESZT ALATT

18 ápr

Ezt a véres fát én neveltem…
Ezt a vasszöget én szegeltem
Jézusom!
Az én dárdám állt meg szívedben.

S te a rettentő keresztútnál,
Vérző kezeddel visszahoztál
Jézusom!
Bár liliomom mind lehullt már.

Szegényen és lerongyolódva
Jöttem hozzád én, hűtlen szolga,
Jézusom!
S Te békét csókolsz homlokomra.

Behunyt szemmel is nézel engem.
…Neked királyi trónust vertem,
Jézusom!
Szegény fészerben, rossz szívemben.

Farizeus hadd üsse orcám,
Követ és sárt dobáljon hozzám –
Jézusom!
Csak Te mosolyogj… mosolyogj rám.

Minden Te vagy! Öröm és élet!
Kereszthordozó vidám néped
Jézusom!
Sorban a hegyre Te vezérled.

Egy csillag homlokomra égett
S nem látok hírt, fényt, dicsőséget,
Örök hű Jézusom,
Csak Téged… Téged… Téged…

Muraközy Gyula

Reklámok
 
Hozzászólás

Szerző: be április 18, 2011 hüvelyk Muraközy Gyula, Nagypéntek

 

Vélemény, hozzászólás?

 
