RSS

PÉTERI KÖNYÖRGÉS

15 ápr

Uram, bocsásd meg én nagy vétkemet:
Amíg vad hordák csúfoltak, gyaláztak,
Míg üvöltötték a „Feszítsd meg!”-et,
Melegedtem tüzénél a világnak,
És megtagadtam drága nevedet,
Én, tanítványod, egy szolgálólánynak.

Uram bocsád meg: Gyönge hitemet
A sátáni erő úgy megtépázta!
Ki ott akartam állni melletted
Utolsóként – neved megvallni gyáva –,
Remegő szívvel kerestem helyet,
Ahol zokogjak a kakas szavára.

Uram, áraszd rám is Szentlelkedet,
Hadd lehessek egy szerény tanítványod!
Saját erőmmel már nem kérkedek.
Szavad vigyázom, utaidon járok.
Vezéremül ha küldöd lelkedet,
Nem rendít akkor semmi. Bizton állok.

Bácsi Sándor

 
Hozzászólás

Szerző: be április 15, 2011 hüvelyk ALKALMI, Bácsi Sándor

 

Címkék: ,

Vélemény, hozzászólás?

 
